2012. január 23., hétfő

Női ruha csomag S,M-es/használt 17 darabos - Jelenlegi ára: 500 Ft !

        17 darabos Női ruha csomag! Inkább S-M-es méret
Ezek a ruhák java részét dobozokban tároltam régóta, átnéztem, de lehetséges hogy elkerülte valami a figyelmemet!
Kiemelkedő hibákról nem tudok, hisz a dolgaimra vigyáztam, sajnos ezek a ruhák már nem jönnek rám.
Mindettől függetlenül előfordulhatnak bolyhosságok, kopások, foltok ezért kérlek ennek tudatában licitálj!
Ha valami sérülést vagy hibát találtam azt lefényképeztem vagy leírtam!
A csomag tartalma:
-3 darab vastagabb nadrág
-3 darab mini szoknya vastagabb gyapjú
-5 darab vastagabb pulcsi(a sárga csíkosnak a nyakán egy mosható folt van)4. kép
-6 darab garbó szerű hosszú ujjú pulcsi(nem vastag)
(adok 1 darab halász nadrágot csak úgy, a csomag súlya elbírja)
   
Ha bármi kérdés lenne, csak írjatok!
Nem szívesen törlök aukciókat, rendeléseket! A terméket nem áll módomban vissza venni és kicserélni! A megnyert vagy leütött termékeket visszaigazolásom után kérlek 5 munkanapon belül rendezd. Ha bármi gond adódna, kérlek írj, vagy jelentkezz, találjunk megoldást! Ellenkező esetben NEGATÍV minősítést adok!
Igyekszem rugalmas és segítőkész lenni!


Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2012-01-22 00:09
. Női ruha csomag S,M-es/használt 17 darabos - Jelenlegi ára: 500 Ft

Fontos