2011. szeptember 20., kedd

Eredeti Guess noi cipő 37 meret - Jelenlegi ára: 18 500 Ft

Vadonatuj,  gyonyoru szep, magassarku noi Guess cipo. Eredeti! Soha nem viselt. Amerikai 7-es meret, ez kb. 37-es vagy kicsi 38-as labra valo.  
Megprobaltam korbefenykepezni amennyire lehet, igy nem szukseges sokat irni rola, de ha barmi kerdesed van nyugodtan kerdezz. Szivesen valaszolok.  
A sarkat a ciponek azert fotoztam, mert vannak rajta lathato nyomok. Ezt egyaltalan nem latni amikor viseled, de ha kezedbe veszed es kozelrol megnezed eszre fogod venni. Ettol a cipo nem veszit ertekebol. Lathato, hogy soha nem volt hordva. Ez sajnos anyagabol adodoan ilyen ez a szandal.  
A termekre 1 hetes garanciat vallalok a feladastol szamitott naptol. Ezt a garancia azert vallalom, hogy ha valami nem olyan, ahogy leirtam vagy ahogy esetleg a kerdeseidre valaszt adtam. A garancia CSAK abban az esetben ervenyes amennyiben licitalas elott kerdeztel es ugy erzed felrevezeto valaszt adtam. Valamint a garancia csak ugy ervenyes ha a cipot meg nem hordtad.  
Ezert kerlek, ha barmi kerdesed, ketseged van a termek felol, kerdezz.  
Koszonom, hogy erdeklodsz a termek irant, ha tetszik a Guess nezd meg a masik aukcioimat is.  
A termekre szemelyes atvetel is megoldhato Budapest (Pest oldalan) teruleten.  



Jelenlegi ára: 18 500 Ft

Az aukció vége: 2011-09-18 17:47
. Eredeti Guess noi cipő 37 meret - Jelenlegi ára: 18 500 Ft

Fontos